Truston – Noul camion 100% românesc își anunță lansarea
Având o experiență de 27 de ani în domeniul auto, ATP Group, în anul 2019 a intrat pe un nou sector de piață, cel al vehiculelor de transport rutier și al persoanelor. Tot în 2019, ATP Trucks a lansat primul camion, Truston 8×4, având 430 CP și care este asamblat în totalitate la noi în țară în Baia Mare, potrivit unui comunicat de presă. Astăzi, liniile de business ATP Group integrează: ATP Trucks – producție camioane, ATP Bus – producție de autobuze, ATP Motors – dealership auto, Hefton – utilaje și echipamente pentru construcții, ATP Exodus – ce va face trecerea completă de la distribuția de piese la producția de suprastructuri.
Truston, propriul brand de camioane ATP Group, împliniște 3 ani de la lansarea pe piața auto din România iar acum lansează noul model de camion asamblat 100% în România.
Totul a început cu visul unui antreprenor român, Mircea Cirț, ce a avut puterea să creadă că și la noi în țară se pot produce camioane.
“Prin ATP Trucks Automobile, ATP Group a ajuns la un nivel superior. În acești 3 ani, noul nostru proiect s-a dovedit a fi de succes, mai mult decât că am transformat un vis în realitate. Camionul Truston, echipat în variante de basculantă și betonieră, se impune pe piața românească prin calitățile sale: rezistența superioară a componentelor, claritatea și simplitatea instrumentelor de bord, costurile de mentenață reduse și prețul competitiv“, Mircea Cirț, fondator ATP Group.
Noul model Truston este Power by Weichai din China, Weichai fiind Numărul 1 mondial la vânzarea de motoare comerciale diesel de peste 6.000 cm, ne propune un camion puternic și de încredere. Versiunea Standard de echipare vine cu o sumedenie de funcționalități: volan multifuncțional și îmbracat în piele artificială, comezile bordului sunt ergonomic dispuse astfel să fie la îndemâna șoferului, climatizare automată, preinstalare camere, Cruise Contol, computer de bord, scaun pneumatic pentru șofer, senzori ploaie-lumină, sistem electronic de control al frânării (EBS), sistem antiblocare a roților la frânare (ABS), sistem electronic de control al stabilității (ESC) și al tracțiunii (ASR), cabină spațioasă cu pat dotată cu suspensie pneumatică.
Betoniera Truston are o capacitate standard ce atinge 10 mc și este realizată dintr-o foaie Hardox de 8 cm extrem de rezistentă ce poate duce cu un procentaj de 33% mai mult decât de obicei, mulțumită suspensiei de pe față ce are 11 foi de arc și spate în număr de 13.
Cât de bine se vinde noul model Truston?
În ciuda contextului geo-politic și economic general actual, producătorul Truston a anunțat că pentru primul an de activitate au fost generați 2,8 milioane de euro din vânzări. Raportând acest venit la prețul mediu al unui camion, putem anticipa ca este vrba despre aproximativ 30 de camioane Truston.
Potrivit celor de la ATP Truks, fabrica de la Baia Mare produce loturi a câte 30 de camioane iar potrivit băimărenilor, primul lot a fost deja epuizat, urmând ca cel de-al doilea lot să fie finalizat și gata de livrat către clienți, ceea ce înseamnă că afacerea este una bună și de lungă durată.
Cât costă noul model Truston?
Modelul românesc Truston începe cu prețul de 88.000 euro și are doi ani garanție. O veste bună însă este că acesta își menține foarte bine valoarea de piață. Un exemplar second-hand din primul lot de producție este de vanzare cu prețul de 87.9000 euro, având un rulaj de 3.000 de km. Camionul este fabricat și de către alte state, inclusiv de China, așa-dar, piesele de schimb sunt foarte accesibile la preț, TRUSTON având toate șansele să devină o mașinărie de produs profit pentru firmele ce optează pentru acest brand.
Pentru a va forma o imagine cât mai clară despre noul model și nu numai, mai jos regăsiți link către site-ul oficial de prezentare ATP TRUCKS .